你的瀏覽器並未啟動Javascript,請啟動瀏覽器的JavaScript或是升級成可執行JavaScript的瀏覽器,以繼續使用PlayMusic音樂網 PlayMusic音樂網 - ​[卡式香港]: 糞-臭-素
會員登入
|
OR

名人焦點 ​[卡式香港]: 糞-臭-素
0
233

By 關栩溢

2022年11月2日 (六)

糞-臭-素

(「卡式香港」為香港實體音樂雜誌<紙談音樂 Re:spect>專欄,由樂評人/填詞人關栩溢主筆,主力介紹香港新生代發行的卡式帶  ig:cassettehongkong)

C9H9N:糞臭素,是一種化合物的名稱,也是今日介紹香港Grindcore樂隊的名字。 早前在Bandcamp看到他們推出專輯,見到如「糞食類犬科動物」、「放射性腹瀉」、「糞便移植手術」等歌名,深知此樂隊非池中物,所以卡式香港找了他們來作訪問。

卡:關栩溢@卡式香港
C: C9H9N

卡: 可否介紹一下樂隊名稱C9H9N的由來?

C: 其實名稱來至另一位朋友的idea,本身這project最初係喺兩年前同佢一齊合作,但當時因為工作比較忙最後不了了之,而當初佢提意呢個名時我立即二話不說應承。「糞臭素」呢樣化合物除咗喺糞便中,亦會存在喺一啲花同精油當中,經過稀釋後甚至會用喺食物嘅香料,呢種能夠存在喺咁極端情況嘅特質正正係我一直以來創作嘅理念。

卡:可否介紹一下專輯的創作理念?

C:呢個專輯其實比較隨心直覺,創作時剛剛遇著“武肺”就索性將C9H9N嘅本體結合當時嘅時事嚟做第一張專輯。Coshit virus 就係兩者嘅結合,如果能夠將音樂某程度記錄當時嘅社會都係一件唔錯嘅事。

卡:為何選擇以卡式帶/CD作為發行媒體?

C:本身都係一直以玩票性質創作,無點諗過發行嘅問題,最多都係計劃自費印少量CD俾朋友笑下留個紀念,只係估唔到後來陸續有lable公司聯絡我幫C9H9N發行CD,所以就開始認真諗發行問題。起初覺得只有實體CD有啲單調,所以想自費印刷MD(MiniDisc)嚟個不一樣,但事實發行MD係個不太實際嘅想法,有好多地方都切合唔到要求,加上選擇又少所以最後放棄。後來經朋友介紹先知原來香港有間本地lable可以幫客人印製卡式盒帶,而cassette絕對係80後嘅我一個情義結,人生第一部walkman,第一次錄音都係用cassette,咁理所當然今次發行都用cassette喇。(p.s謝謝Infree Records & Findme Records)

卡:可否分享一下樂隊/成員的音樂影響?

C:講到影響我最最最深嘅一定係Mortician呢隊樂隊,歌曲用上大量電影對白作為intro,簡短有力嘅編曲配上高速嘅beast beat令聽眾極快投入,當年年少無知嘅我一聽就上癮,就算到後來開始創作唔同類型嘅音樂時,都會不忘加上呢啲特質豐富首歌。

卡:如何看本地grindcore scene?

C:本地嘅grindcore scene真係有啲難講,呢種類型喺本土非常罕見,又或者大家都玩得好低調,但聽嘅人反而唔少。好希望日後可以見到更多呢類型喺本地出現,大家可以一齊合作做更多split album。

卡:可否介紹一下盒帶Graphic 的設計意念?

C:呢類嘅封面創作其實可以話係由1988年Carcass嘅第一隻album---Reek Of Putrefaction帶起。主體通常都係由屍體堆砌而成,色系都比較一致,能夠帶出強烈不安感,而今次嘅專輯就將排泄物與屍體混和堆砌,能帶出不安感之餘同時產生厭惡感,非常切合呢個專輯嘅主題,只係略嫌唔夠香港本土特色,就留俾下一張專輯發揮吧。


img1666737887.jpg
https://c9h9n.bandcamp.com/album/coshit-virus 


『以上文章版權為本文作者所有,授權刊登於PlayMusic音樂社群網站』


會員留言討論

 


一共有0則留言
同一篇文章誰也在看